sobota, 25 marca 2017

Haiku z kotem / Haiku about a cat

Witam Serdecznie!


Oto haiku, które napisałam jakoś niedawno z powodu kota wygrzewającego się na parapecie.


zniknął cień kota -
z zasłony porannej
zostało słońce




[english version of haiku]

cat's shadow faded - 
from the morning curtain 
only the Sun stayed 




Miłego dnia!

PS. Twórczość Lebensteina chwilowo sprawia mi trudności, ale się nie poddam. 
PS.1. Angielska wersja haiku została dodana 10 sierpnia 2020 roku. Pozdrawiam.

Edycja postu: 7 III 2024.

2 komentarze:

  1. Wiesz co? Ciekawe wrażenia budzi Twój utwór. Bo z jednej strony jest coś nie za bardzo fajnego jak zwierzak znika, może nie odnajdzie się już? Z drugiej strony zostaje Słońce, jakiś zamiennik dla kota, który w dodatku gra nam na emocjach. Przynajmniej ja tak to odbieram.

    Co do drzeworytów to ostatnio byłem na wystawie w MN w stolicy. Zresztą chyba widziałaś już zdjęcia na FB moim. Szczególnie podobały mi się dzieła mistrza Utagawa Hiroshige. Jak dla mnie zacne do granic przedstawienie świata.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty zawładnęły już każdym zakątkiem internetu ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina