wtorek, 18 kwietnia 2017

za szarymi chmurami / behind the grey clouds

Witam serdecznie!


Niedawno napisałam taki utwór najpierw w wersji polskiej. Potem jeszcze utworzyłam wersję angielską. 
Zapraszam do zapoznania się z nimi.


za szarymi chmurami

za szarymi chmurami
ponurymi ciężkimi
jest błękitne niebo
radosne i spokojne
- wierzę temu błękitowi

niczym barierki nad przepaścią rozpaczy
trzymam się tego mocno
- oddycham głęboko i idę dalej

zaskakujące jak ludzie 
nie zwracają uwagi
- przecież niebo jest bogate 
w odcienie błękitu
może zapominają
może tego nie wiedzą

jednak za szarymi chmurami
jest błękitne niebo
ja to wiem

[english version]


behind the grey clouds

behind the grey gloomy
heavy clouds
the sky is blue
happy and peaceful
- I believe in that blueness

like a barrier over the abyss of despair
I hold on this strongly
- I'm breathing deeply and still going

it is surprising how people
do not pay attention
- but the sky offers a lot of blue's shades
maybe they forget this
maybe they do not know it

but behind the grey clouds
the sky is blue
I know it



Miłego dnia!

Edycja postu: 7 III 2024.

3 komentarze:

  1. Szkoda, że obecnie ludzie tak rzadko potrafią docenić piękno przyrody. Ty potrafisz i to się ceni :)
    Pozdrawiam
    Prince Of Pain
    www.suicideanddreams.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super utwór z przesłaniem. Ostatnio miałem nieco załamanie, ale już jest lepiej. I dojrzałem właśnie takie niebo błękitne za chmurami jak u Ciebie.

    W sumie i tak można podejść do mojego wiersza. W sumie wszystko oparło się u mnie o to, że należy przyszłość opierać na doświadczeniach z przeszłości. Nie należy jednak dać się porwać wspomnieniom jakimś nie za bardzo. I wtedy wszystko powinno być jak należy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam aż to błekitne niebo w końcu sie wyłoni zza tych brzydkich chmur ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina