piątek, 10 marca 2017

Chmury, które przypominają góry

Witam!

Kiedyś obserwowałam zachód słońca i gdzieś daleko nad lasem wisiały chmury. Niesamowicie przypominały mi olbrzymie, ośnieżone góry. Dały mi powód do napisania wiersza, który w tym poście przedstawiam w nieco zmienionej formie.

Wędrujące chmury

suną po błękicie niebie
powoli bez pośpiechu
góry wędrujące
- spienione jak morskie fale
z liliowymi odcieniami


dzień niedługo się kończy
a niebo nie przestaje radować duszy
zachwycać jej pięknem swoim
darować nadziei i motywacji
że wiara zdolna góry przenosić
- silna wiara



Miłego dnia!

Post edytowano 7 III 2024.

4 komentarze:

  1. Widzę, że gdzieś tam nasza twórczość się czasem zazębia. :)

    Całkiem zgrabny utwór z przesłaniem. A tłumaczenie początku z piosenki zacne. I miło mi, że się przyczyniłem jakoś do jego powstania.

    Dlatego tak ważne jest to współczesne voodoo, by odganiać złe myśli. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy utwór.
    Świetnie uchwycona chwila, a puenta również świetna
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszej twórczości!

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Dzięki kolejny raz za uznanie. Po prostu chciałem odgrzać nieco odgrzewane kotlety w postaci abecedariusza.

    Bo to jest jedna z piękniejszych piosenek jaka istnieje. Poetycka mocno według mnie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótki, ale piękny utwór :) Niewielu ludzi potrafi się cieszyć teraz widokiem nieba :)
    Poprawiłaś mi nastrój swym wierszem :)
    Pozdrawiam
    Prince Of Pain
    www.suicideanddreams.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina