środa, 13 stycznia 2021

Z fajnymi pomysłami bywa tak, że znikają równie szybko, jak się pojawiają

 Witam Serdecznie!


     Poniższy wiersz powstał tylko i wyłącznie dlatego, że pewien pomysł przyszedł mi do głowy. I tak się składa, że wpadłam na niego tylko po to, żeby zaraz zniknął. I już nigdy nie wrócił (jak na złość).


Zapraszam!


była sobie myśl


o czymś wczoraj pomyślałam kąpiąc się 

z tego co pamiętam 

to była bardzo twórcza i oryginalna myśl 

wystarczyło ją tylko rozwinąć odpowiednio dopieścić 

a potem podzielić się z resztą świata

niestety 

wyparowała z pamięci w mgnieniu oka 

już nic nie da się z tym zrobić 


pewnie pojawi się nieproszona 

za pięć lat 

i już nie będzie taka twórcza i oryginalna




I to by było na tyle.


Miłego Dnia! 🔒


PS - Prace nad haiku trwają w najlepsze... Mam nadzieję, że następny post dotyczący "Spotkania ze sztuką" przypadnie Wam do gustu :-)

7 komentarzy:

  1. Wiele pomysłów nawiedza mnie w wannie właśnie, nie wszystkie dotrwają do czasu wyjścia z łazienki, może to taka prawidłowość?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super napisane!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak czasem mam. Myśli są ulotne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorzej, jak takie twórcze myśli wyparowują z pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to moja zmora... Pojawia się i znika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No najbardziej irytująca rzecz na świecie szczególnie kiedy się pisze. Już tak miałam kiedy utknęłam w mojej powieści. Idę sobie na spacer i nagle wszystko zaczyna się układać. Poszczególne elementy fabuły w jedną całość. Wiedziałam jak pociągnąć losy każdego bohatera. Byłam zachwycona. Przy sobie żadnej kartki, ni długopisu, cholera moje odpoczynki od wirtualnej rzeczywistości, nawet telefonu nie miałam. Jak wróciłam coś było do zrobienia, ktoś zagadał. W końcu siadam do komputera, żeby sobie wszystko rozpisać.... Pustka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina