sobota, 29 listopada 2014

Dziś - zestaw HAIKU :-)

Witam Serdecznie!

Tak, tak. Dopiero raz pojawił się limeryk, a tu nagle - hop! Haiku i to nie jedno! Ktoś mi kiedyś napisał na www.luffina29.blog.interia.pl (obecnie ta witryna jest nieosiągalna), że chciałby przeczytać moje haiku, a nie wiedzieć czemu, coś mi się zawiesiło na tamtym blogu, tak, że nie mogłam wstawiać nowych notek. Postanowiłam zamieścić tutaj :)
Pozdrowienia serdeczne!

- 1 -

Przebiśnieg kwitnie
mimo śniegu zimnego
- podziwiam śmiałość


Powyższe haiku pojawiło się w gazecie "Metro", nr 2981 (20-22 marca 2015 roku) 
z okazji Światowego Dnia Poezji.

- 2 -

Tęczy fenomen
na wigilijnym niebie
rozweselił nas

- 3 -

Mimozy szumią
jesienna przyszła pora
nostalgii naszej

- 4 -

Smutek ustąpił 
wieczornym barwom nieba
kontemplowanym

- 5 -

Czas płynie wolno
po morzu południowym
- czuję się pewnie

- 6 -

Firanka tańczy 
na wietrze delikatnym
- odczuwam spokój

Edytowano: 3 II 2024

1 komentarz:

  1. WOW. Widzę, że poszukujesz ciągle nowych form, super Ci to wychodzi. Podziwiam, że chcesz w takich nieco zapomnianych formach poetyckich tworzyć.
    Fajnie, że na blogspocie jesteś. :)

    Tak, już się szykuję do sesji, żeby się nie martwić za bardzo później.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina