poniedziałek, 29 lutego 2016

Przyjaźń z dzieciństwa


Jakżeż dziwne to spotkanie!
Zupełnie tak, jakby było nam
to przeznaczone...
Czy spotkamy się jeszcze,
gdy już będziemy dorośli?

Sięgając palcami stóp tafli wody,
uradowani spokojem i ciszą,
zastanawialiśmy się kiedyś nad tym, 
jak szybko przepływają chmury.

Zanim się obejrzymy dorośniemy
i to od nas będzie zależała trwałość
więzów splecionych w dzieciństwie.





Tyle na dziś.
Chwilowo nastąpi przerwa.

Miłych i zdrowych dni!

Edytowano 10 II 2024.

4 komentarze:

  1. Wiersze to nie moja bajka ;-)))Ale co do trwalosci dzieciecych przyjazni to ja i moja przyjaciolka jestesmy dobrym przykladem . Od zerowki trzymamy sie razem :-))) Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerwa powiadasz. Ale mam nadzieję, że nie na zbyt długo znikniesz>?

    Całkiem ciekawy koncept i wykonanie jeśli o treść chodzi.

    A dziękuję za uznanie. Choć przyznam, że pisząc ten wiersz nie starałem się jakoś strasznie na siłę budować nastroju. Pozwoliłem aby sam się zbudował. :)

    Ale jednak przez chwilę się martwiłem, że jednak będę miał pecha i egzamin ustny jednak. Raz miałem poprawkę z ustnego, więc wiem, że to nie moja bajka. Wolę pisać.

    Ja tam swojego czasu dadaizm bardzo lubiłem. Ciekawiły mnie szczególnie wiersze ,,losowe" Tristana Tzary. Co do Duchampa to w sumie też mam mieszane uczucia wobec jego ready made. Ale obrazy całkiem całkiem stworzył według mnie. A co do szachów to tak podają źródła. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo powstaje pytanie kto pisze taki wiersz, człowiek czy los? Poza tym można oszukiwać i dawać słowa z gazet czy innych źródeł, co same w sobie mają już wydźwięk absurdalny.

    Zaczyna mi się podobać ta seria. I w końcu mam nadzieję poznam bliżej głównego bohatera. :)

    Wysłałem Ci maila z innego adresu, z WP, ale zaznaczyłem w treści kto zacz.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłą wizytę i słowa uznania. :) Ostatnio jakoś mam nieco słabsze teksty. Ale mam nadzieję, że się odbiję od dna.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina