poniedziałek, 12 października 2020

Rozprawienie się z Rozkosznym Rozkojarzeniem

 Witam Serdecznie!


Poniższy utwór powstał w wyniku eksperymentu spowodowanego zainteresowaniem aliteracją "rozkoszne rozkojarzony" (czasem z nudów różne rzeczy przychodzą do głowy). Chcąc urozmaicić niniejszy post dodałam również grafikę (która być może wkrótce zagości na a-r-tystycznym blogu).

Zachęcam do zapoznania się!


rozkoszne rozkojarzenie


tej jesieni zdaje się być 

tak rozkosznie rozkojarzony 

tak głęboko zanurzony w myślach 

że wyrwanie go z tego błogostanu 

byłoby okrucieństwem 


nie brakuje mu urody 

gdy z czujnym zainteresowaniem 

śledzi zdarzeń bieg 

rozgrywający się gdzieś daleko stąd 


a jednak nie pyta 

czemu przyglądam się jego rozproszeniu 

z tak intensywną bezczelnością 

cóż - 

jak przystało na kota 

zajmują go inne rzeczy 

swoim mruczeniem 

wprowadza mnie w stan 

rozkosznego rozkojarzenia 


zielone oko, grafika.



Miłego Dnia!

3 komentarze:

  1. Świetne, nawet uśmiechnęłam się do tego kocurka i do Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy utwór. Takie wzajemne ,,zarażanie" się niezwykłym nastrojem. :) Syrena na drugim blogu też mi się podoba.

    Dzięki za uznanie dla moich wierszy.

    Zmieniłem nieco barwy na blogu, bo się tamte opatrzyły mi nieco.

    Ja to mam raczej tak, że często boję się odpowiedzieć komuś, kto w jakiś sposób mnie atakuje. Nie lubię iść na konfrontacje, jednak czasem się to mści na mnie.

    O tak. W Japonii jest tyle rzeczy do zobaczenia, tyle elementów kultury do odkrycia. Jednak trzeba przemyśleć sprawę zwłaszcza czasu wyjazdu. Bo chodzenie niemal cały czas w monsunowym deszczu nie należy chyba do miłych rzeczy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za uznanie. :)

    Teraz moty maski w mieście i poza nim nabrał nieco innego wydźwięku.

    Pozdrawiam!
    https://wierszezebranekb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina