czwartek, 1 października 2015

Haiku o poduszce

Witam Serdecznie!

Proszę, proszę, nic tylko haiku. Coś mi się zdaje, że jakiś limeryk pojawi się na tym blogu za jakieś sto lat... Tymczasem rozpoczął się nowy etap i coś będę musiała ograniczyć, a wiele jest takich rzeczy, z którymi tak powinnam postąpić.

Dobrze, przejdźmy do haiku, które napisałam w lecie tego roku, prawdopodobnie pod wpływem jednego z wielu upalnych wieczorów...



chłód poduszki
w upalną noc bezgwiezdną
przynosi ulgę






Studentom i studentkom życzę 
Powodzenia, Wytrwałości i Cierpliwości 
w nowym roku akademickim!


Post edytowano 10 II 2024.

2 komentarze:

  1. Elegancko. Noc, gwiazdy, nawet upał, to także dla mnie są tematy do tworzenia.

    Otóż to, żadna decyzja administracyjna nie sprawi, że drzewo ścięte wróci na swoje miejsce. To tylko i wyłącznie indolencja ludzi doprowadziła do czegoś takiego. Niestety.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe skojarzenie, bardzo miło wiedzieć, że już samym tytułem wiersza budzę jakieś skojarzenia z innymi wytworami ludzkiego umysłu. :)

    Kosmos jest inspirujący, w końcu dużo mam już wierszy z tagiem Słońce, gwiazdy itp.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina