wtorek, 11 października 2022

2 Jesienne Haiku

 🍃 Witam Serdecznie!


Przedstawiam dwa nowe haiku, które dotyczą jesieni. Dodatkowo załączyłam fotografie, które pomogą oddać ich nastrój.


- I -

jesienny dotyk

znika to co zielone

wciąż są nadzieje


Zdjęcie powstało w październiku 2022. 

   
 - II -

jesienny spacer

krakelury na niebie

nic nie trwa wiecznie


Fotografia powstała w listopadzie 2016.
Bazując na tym zdjęciu stworzyłam grafikę,
pt. próba przytulenia (ang. attempt to embrace).

Powyższa fotografia skojarzyła mi się z krakelurą (fr. craquelure). Tym mianem określa się spękania, które mogą powstać na obrazach olejnych czy też temperowych wraz z upływem czasu (mogą też powstawać z powodu niewłaściwego sposobu wykonania czy błędnego obchodzenia się z obrazem).


To tyle.

Co sądzicie o moich haiku?

Dajcie znać w komentarzu.


Miłego Dnia! 🍂

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe skojarzenia, a drugi nawet kształcący, bo nie wiedziałam, co to krakelury...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba skojarzenie z krakelurą, świetne haiku <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina