sobota, 1 kwietnia 2023

Wiersz, w którym wszystko jest na opak

 Miłego Dnia! 💫


Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzu.

Jakie jest wasze zdanie nt. niniejszego wiersza?

To wszystko.


dzień w którym wszystko jest na opak

gdy się tego nie spodziewałam dopadł mnie

wyskoczył zza winkla

szczerząc się szyderczo

rzucił czar dezorientacji

bez żadnego ostrzeżenia

rzucił czar dezorientacji

szczerząc się szyderczo

wyskoczył zza winkla

gdy się tego nie spodziewałam dopadł mnie

dzień w którym wszystko jest na opak


dzień w którym wszystko jest na opak


Powstał taki eksperymentalny post.

Nie martwcie się, bowiem postanowiłam trochę zaszaleć w Prima Aprilis.

Być może zastanawiacie się, co tu się wydarzyło.


Witam Serdecznie!

4 komentarze:

  1. Ciekawy w formie wiersz muszę powiedzieć. Faktycznie w taki sposób można oddać klimat Prima Aprilis.

    :) Nie mam pojęcia co faraon ma do powiedzenia. Widziałem kiedyś filmik na YT z odtworzonym w jakiś sposób głosem któregoś z władców Egiptu (chyba). Muszę powiedzieć, że absurdalne to dość było, bo ten głos nie przypominał głosu ludzkiego.

    Dzięki za uznanie co do klimatu wiersza.

    Miałem na myśli obraz przedstawiający Kopernika w wersji XX-wiecznej, nie pamiętam autora. Jednak jest pewne podobieństwo z tym obrazem Blake`a przez cyrkiel będący głównym atrybutem postaci.

    Pozdrawiam!
    https://wierszezebranekb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dezorientacja na 100%, ale w sumie świetnie wyszło:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Mi się bardzo podoba taka forma, uważam że wyszło świetnie ^^ Bardzo twórczo i inspirująco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby na opak, ale na to samo wychodzi :D. Wiersz świetny <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina