wtorek, 30 lipca 2024

Ten post nie jest idealny.

 Witam Serdecznie!


Wiersz, który możecie przeczytać poniżej, napisałam już jakiś czas temu. Za jego powstaniem kryło się moje dość częste użeranie się z perfekcjonizmem.


To zdanie nie jest idealne


To zdanie nie jest idealne.

Niepewność nie przestaje zadręczać,

więc poprawiam raz po raz zdanie,

które chcę wysłać w eter.

Uparcie przeglądam słownik

- tak na wszelki wypadek.

I tak - nawet, gdy już się upewniłam 

co do prawidłowości poszczególnych słów,

nadal nie mogę uciec od myśli, 

że to zdanie wcale nie jest idealne.

Poprawiam po raz kolejny,

a zdanie wciąż nie wyraża wszystkiego,

co chciałabym przekazać.

Nawet jeśli to się uda,

nadal nie będzie wystarczająco dobre,

więc zdanie pozostanie dalekie od ideału.



To wszystko.


Napiszcie w komentarzu, co uważacie o powyższym utworze.


Miłego Dnia!

3 komentarze:

  1. Och, perfekcjoniści mają pod górkę, czasami skutkuje to nieukończeniem dzieła, niestety...lub nawet zniszczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak naprawdę nic nie jest idealne. Jeżeli tak jest, to to jest normalne.
    Ale też czasem dłubie i dłubie, a czasem wyjdzie mi od razu i tak ma być.
    Wszystkiego miłego.🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jest idealnie, bo nic nie jest idealne :) Pisanie na gorąco przekazuje najwięcej emocji, ale ja po czasie staram się jednak wprowadzić jakieś drobne poprawki dla lepszego brzmienia, oczywiście nie zmieniając sensu :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina