wtorek, 6 sierpnia 2024

stracone skrzydło

 Witam Serdecznie!


     Zafascynowała mnie figurka aniołka, którą niedawno dostałam od bliskiej osoby. Fakt, iż ów aniołek posiada tylko jedno skrzydło zainspirował mnie do tego stopnia, że napisałam wiersz.

Zapraszam do zapoznania się z nim.


stracone skrzydło


teraz gdy uczę się latać na nowo 

mając do dyspozycji to jedno skrzydło 

zdobiące dumnie moje plecy

nie chcę wracać do przeszłości

do tych chwil przepełnionych rozpaczą i cierpieniem

już pojedyncza myśl o tym mogłaby wyzwolić

te zaprawione mrokiem emocje

które nie pozwoliłyby w spokoju robić postępów

potrzebnych aby odżyć

nie trzeba podążać śladem 

tego straconego skrzydła

dawno przepadło

czas

by stopniowo

polecieć ku przyszłości



Wspomniana figurka aniołka.


To wszystko.


Dajcie znać w komentarzu, co myślicie nt. powyższego wiersza.


Miłego Dnia! 👼

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wiersz, metafora upadku i podnoszenia się mimo wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wiersz i inspiracja. Kojarzy mi się od razu piosenka Maanamu pt. ,,Anioł".

    Podobno Celine Dion miała pod ubraniem gorset czy coś podobnego, poza tym właściwie się nie ruszała, żeby nic jej się nie stało w czasie występu.

    Nie oglądałem całości więc nie wypowiem się. Do tego na YT podobno nie ma już ceremonii otwarcia tych IO.

    Szczerze mówiąc nie pamiętam już tamtych otwarć.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się zdarzyło. To moi Rodzice wymyślili imię dla naszego jamnika. Byli gdzieś i usłyszeli od kogoś kto miał psa.

    Może obejrzę kiedyś to anime.

    Polecam ten utwór Maanamu. Ogólnie cała ich twórczość jest warta uwagi.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina