piątek, 1 listopada 2019

Lepiej :-)

Witam Serdecznie!

W trakcie wybierania dzieła bazowego "Wyczóła" opublikuję dziś przykład formy literackiej, na którą natknęłam się dopiero niedawno. Zainteresowała mnie do tego stopnia, że postanowiłam ją wypróbować.
*
Nazwa wspomnianej formy to lepiej (funkcjonuje także jako lepiuch). Jest to jedno zdanie uformowane w dwa wersy (każde po 8 sylab). W głębinach internetowych natknęłam się na informację, że Wisława Szymborska wynalazła tak niezwykłą formę literacką.

Mój brzmi tak:

Lepiej kubek stłuc niechcący, 
niż wypić napój trujący.


Tyle.

Miłego Dnia!

April Fool 
(ścieżka dźwiękowa z anime "xxxHOLiC")

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina