sobota, 2 listopada 2019

Sen o niepamięci

Witam Serdecznie!


sen o niepamięci

śniło mi się coś strasznego 
- zapomniałam o Tobie 

dziś 
to jedno spotkanie 
jedno spojrzenie 
oświeciło moją pamięć 
oświeciło do tego stopnia 
że zawstydziłam się 
i doznałam wyrzutów sumienia 
gorąco za niepamięć przepraszając  
roniłam łzy
chociaż na zewnątrz 
to wyglądało jak zwykły katar 
spowodowany ostrymi słońca 
promieniami

oby ten sen nie powrócił 
nigdy już




Miłego Dnia!
🎵Mozart, Süssmayr i inni - Lacrimosa
(część Requiem d-moll)

PLUS - english version (added 10.02.2020)


the Dream about an Oblivion

I dreamed about something terrible 
- I forgot about you 

today 
this one meeting 
one gaze 
enlightened my memory 
enlightened to such a degree that 
I felt embarassed 
and experienced remorse 
I was in tears 
apologising for an oblivion 
with all my heart 
although on the outside 
it looked like a common cold 
caused by sharp sunny rays 

hope this dream won't return 
never again

1 komentarz:

  1. Śliczny wiersz, mając ważną dla siebie osobę taki sen faktycznie może być koszmarem..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Serdecznie za twoją opinię!
Wyrażam nadzieję, że twoje słowa pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój niniejszego bloga.

Z wyrazami szacunku,
Luffina